Mer än bra

Vaknade med känslan av att dagen skulle bli bra. Hade helt rätt, den visade sig bli toppen. Började dagen med en tripp till Borås djurpark med Susann och Emilia (bilder kommer). Har inte varit där på länge så kändes lite cool för säga vad man vill, liten som stor, Borås djurpark passar för alla åldrar. Hade skit tur med vädret. Höll upp hela tiden medan vi var där och precis när vi skulle åka kom världens skyfall. Sprang in en snabbis på Intersport och tittade efter kängor, eftersom det inte blev något i tisdags. Hittade ett par superbra skor som jag fastnade för direkt. Fick lite hjälp från en urgullig kille som tog fram skorna åt mig. Han berättade att man inte behöver ha just kängor när man vandrar, speciellt inte när det är i enkel terräng. Så länge skorna sitter bra, är stötdämpande och vattentäta så fungerar det alldeles utmärkt. Så nu har jag köpt mig ett par vandringsskor (äntligen). För att avsluta den här dagen på ett bra sätt ska jag ge mig av till gymmet och köra lite, sedan blir det nog en promenad i de nya skorna!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0