Nu rullar det

Now I'm back in the game! Hade en riktigt usel dag igår som smittade av sig på inlägget men så är det inte idag. Nej idag ser jag lite ljus i andra änden. Det är onsdag, det återstår bara två jobbdagar och snart är det helg som bjuder på lite filmkväll med grabbsen, tävling i Frillesås och en lång sovmorgon på söndag. Kan det bli bättre? Nej, tror nog inte det. För övrigt glömde jag nämna igår att jag lärde mig köra truck. Det var hur roligt som helst och ska lätt göras om. Och när jag ändå är igång så kan jag likaväl berätta att jag har invägning imorgon så blir till att vara nyttig, igen, och cykla 3,4 mil, igen... Kan ni tänka på när ni sitter hemma och tittar på tv eller så.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0