Så mycket man inte vet om

Shit, förstår inte hur det hänger ihop. Har varit borta från skolan i åtta veckor vilket känns som en evighet men samtidigt känns det som om lovet aldrig existerat. Allt flyter på precis som vanligt och man är redan inne i rutinerna. Känns lite konstigt men även skönt på något sätt. Något som jag vet är något helt nytt, för min del, är serien "teen wolf". Snubblade över den när jag tittade runt lite på yourtvseri.es och fastnade direkt. Är kanske lite b-klassade men den är bra och har humor, vet inte hur många gånger jag har skrattat. Har ni tid så rekommenderar jag starkt att titta på serien. Ska kolla på ett avsnitt till innan jag lägger mig, har sovmorgon varje fredag vilket är awesome. 
 
Tyler Posey
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0