Vilken lyckad dag

Dagen igår var bra men dagen idag var awesome! Sov över hos marie vilket var väldigt mysig. På kvällen var vi hemma hos en vän som bjudit hem lite folk så blev en del tjöt och skoj. Jag försökte lära mig att vika en kapsyl två gånger, fick skit ont i tummarna och lyckades inte... I alla fall, idag åkte jag och Marie till Överby vilket var toppen. Hon köpte två efterlängtade "långklänningar" och lite till och jag köpte två tröjor och ett par skit snygga skor (ska självklart lägga upp en bild). Efter shoppingen drog vi hem till Simon och spelade badminton, jag vann. Men nu ska jag ladda om inför skolan och tagga inför hajken på tisdag, godnatt. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0