Efter fyra dagar

Som jag nämde i förra inlägget är jag sjuk och har varit hemma från skolan sedan i onsdags. Hade så hög feber och halsont att vi fick åka in till doktorn och där fick vi svaret, jag har åkt på halsfluss... Fantastiskt roligt... Så nu går jag på en antibiotika kur och känner mig allmänt svag. Febern är borta och jag börjar friskna till men kuren varar över 10 dagar och under den tiden ska man ta det lungt. Har dock hunnit med en hel del saker under min ledighet som t.ex. fixat julklappar till mamma och brorsan (är en jätte stor outlet REA på Ellos just nu, 50% på röda priser!), gjort ett ekonomi protokoll för 2013 på Excel och även pysslat lite (gjorde bland annat ett armband). Hoppas ni har haft det bra också, kram på er <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0