Läkarbesök

Läste igenom några inlägg nu och märkte att jag skrivt väldigt mycket om ledighet och det tänker jag fortsätta med, är nämligen ledig idag, igen. Den här gången är det kompledigt eftersom vi hade öppet hus i onsdags. På min ledighet har jag än så länge bara varit hos läkare vilket i och försig var en riktigt spektakulär upplevelse. Tog några blodprover. Jag vet ju med mig att jag har lite svårt för sprutor men det har aldrig varit ett problem, förrän tills nu då. För det första så blev jag stucken två gånger (första gången kom det inget blod) och för det andra hann jag inte ens ställa mig upp innan jag kollapsade. Jag total svimmade och när jag vaknade upp några sekunder senare var jag jätte yr och mådde så illa. Den söta läkaren lät mig sitta kvar ett bra tag och hämtade varm choklad till mig så att jag piggnade till. Efter ett tag var jag fit for fight igen. Nu väntar jag på skjuts hem och sedan ska jag klippa mig och ta fler hål i öronen vilket innebär fler nålar! Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0