Love fridays

Åhh vad det ska bli gott med fredag! Sista jobbdagen, för den här veckan, sista dagen innan tävlingen och sista dagen innan jag kommer hem och kan sova i min egna säng. Ska bli så skönt så. 
 
Har haft en riktigt tuff vecka med mycket jobb och lite sömn. Veckan har dessutom varit väldigt händelserik med lite av varje som t.ex. blåbärsplockning, brand i lägenheten bredvid, invägning... och en hel del annat. Cyklade för övrigt till Vedum från Essunga idag och sedan tillbaka igen. Blev runt 3,4 mil. Tummen upp för det. Kommer ha fett ont i rumpan imorgon och många andra delar av kroppen. 
 
Lite tråkigt med den mobilen jag har för tillfället. Dels är kameran dålig och dels så kan jag inte lägga över bilderna till datorn så kan inte ladda upp några goingar som jag tagit under dagarna. Ladda därför istället upp en fin bild på en röd cykel. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0