5 kamp med Lucior

Haha vilken skön dag det var igår. Började lite fint sådär med att jag missade bussen vilket gjorde att jag missade typ alla mina lektioner (hade bara på förmiddagen). Följde då med en kompis från klassen hem och meningen med det var nog att vi skulle studa men så blev det inte, hoppas det kommer gå bra för honom ändå på provet idag! Tog en sen buss till vara och där blev det 5-kamp med Luciorna. Det var verkligen skit kul, jag kom 3:a. Vi fick bland annat svara på en massa frågor och mumsa pepparkakor (det var dock inte så gott när man skulle trycka i sig 10 st så snabbt som möjligt) Efter det gick jag hem till Lotta och där sov jag. 
 
Idag slutar jag tidigt igen så ska kanske blir till att dra till en kompis en stund, får passa på nu när man väl har tid till att umgås med andra!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0