Äntligen heeeelg!

Det går inte att beskriva med ord hur skönt det är med ledighet. Har haft en så hektisk vecka fullbokad med massa grejer. Har varit allt från suttit barnvakt och stenstudat inför ett stort biologiprov till att plockat hönor (vilket i sig var en sjuk upplevelse som jag nog inte vill göra om, men som jag nu kan stryka från min bucket list). Ikväll har jag jobbat med ungdomsgruppen, vi höll i en mannekäng, och det var jätte roligt. Jag och Marie var konfranseer tillsammans och ojojoj, vilka tabbar vi begick hela tiden men det var roligt och folket skrattade. 
 
De sista mannekängerna uppe på scen bär jätte fina kläder från Carolinas bröllop, bal och gala.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0