En stor dag

Idag var det verkligen vinter kallt ute, frös så grymt mycket. Hade för övrigt en väldigt lång och seg dag idag. Har haft 5 timmars håltimma vilket inte är så kul. Hade även Lucia-sång-övning vilket är den sista innan söndag då kröningen är, spännande! När jag kom hem hade Susann bakat pepparkakor och jag åt mig jätte tjock, haha. Imorgon är jag ledig, ska nämligen till läkaren och ta en massa tester. Har ju tappat hår i 3 år nu och det slutar aldrig trots att jag knappt har något kvar, så vi tror att det kan vara någon form utav brist i kroppen. Hoppas de hittar något så att man kan fixa det. Men nu ska jag sova och ladda för morgondagen, ska även storstäda mitt rum och det blir ju något att se fram emot... Godnatt :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0