Kaos i hemmet och resa på G

Om jag säger "inget internet hemma", vad tänker ni på då? I mitt fall tänker jag på ett fängelse utan några dörrar eller fönster, en stenålderstid, en värld utan sol, en människa utan hjärna eller hjärta för den delen. Har varit utan internet sedan i måndags (något fel på routern) och det känns hemskt. Tror det ska bli fixat idag vilket ska bli grymt bra. . 
 
Nu till det roliga, idag åker jag till Stockholm! Åker direkt efter skolan till Herrljunga tågstation och där ifrån bär det av tillsammans med 15 andra ungdommar och några ledare. Första besöket i huvudstaden för min del så ser verkligen fram emot det. Vi kommer gå på en konsert, Jesus Christ Super Star, och antagligen åka på en föreläsning och sedan blir det en massa andra roligheter. Ha det så bra tills vidare! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0