På väg ut

Se där ja, nu är man på väg ut igen. Den här gången bär det av mot Längjum där en vän har fest. känns lite små spontant eftersom jag bestämde mig för att gå för en stund sedan men samtidigt har jag dock vetat om festen sedan ett bra tag tillbaka. Hoppas verkligen något roligt händer ikväll och att det blir mycket folk, tycker om när man får trängas lite ;) 
 
Som ni kanske märker så håller jag på att ändra om lite på bloggen och det kommer nog ta några dagar tills jag är klar och ja jag vet, har redan ändrat flera gånger men blir aldrig nöjd. Men nu ska jag allt försöka se till att det blir riktigt bra den här gången.
 

 
 
Här är lite fler biler från kvällen igår och jag upprepar, Gud så roligt det var! Vet att bilderna inte är så bra men de är tagna med mobilen så... Iaf, på den sista bilden är det Magnus Uggla som är klädd i en glittrande glamourklänning och ett par klackskor, haha oslagbart! Han var så söt så. Jag och Susann har redan planerat in att gå på en Uggla konsert till sommaren. Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0