Fokus

Kan inte direkt påstå att jag är koncentrerad på engelskalektionen just nu, inte alls faktiskt. Den är vekligen jätte tråkig och sedan hjälper det ju inte att sitter med en dator uppe. Blir lätt att man sveper iväg på annat, i mitt fall blogga och titta på andras bloggar. Enda sedan jag skaffade en blogg har det varit min topp 5 underhållning, kan sitta i flera timmar med det! 
 
Idag blir det en lång dag i skolan som alltid på måndagar och onsdagar eftersom jag slutar så sent och sedan går bussarna (och tågen) så konstigt.  Hade tänkt att gymma direkt efter skolan när jag ändå går förbi gymmet men så blir det inte. Ska istället ge mig ut och springa lite, har varit väldigt dålig på det det senaste. Vem vet, kanske stöter på några små rumpnissar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0