Home sweet home

Det går verkligen inte att beskriva den underbara känslan när man kommer hem efter en lång helg och får lägga sig i sen egna säng. Det är precis det jag gör nu, ligger i sängen och tittar på film. Helgen har varit hur bra som helst och jag är jätte nöjd med den. Nästa läger med konfirmanderna blir i april och då ska vi till Stockholm vilket ska bli skit kul. Ska även till Stockholm nu i november med Ungdomsgruppen. Vi ska gå på en musikal, åka runt på lite grejer och strosa runt på Stureplan. Visst låter det supermysigt! Hade planer på att köpa en hel ny uppsättning med kläder där men så blir det inte. Visst planerar jag på att köpa en massa nya kläder för de jag har är så tråkiga men Överby och Göteborg är även inbokat så blir en del shopping lite här och där. Här ska brännas pengar, haha!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0