Try not to think about it

Skojar inte när jag säger att hela min dag har varit ett stort fett skämt, mest för att irritera mig. Vaknade väldigt sent idag så hann inte fixa mig och ni vet ju hur kul det är att gå till skolan halvfixad och lite ofräsch sådär. Sen när jag väl var i skolan hade jag bara TVÅ lektioner, för matten var inställd, så satt alltså från kl 7.30 till 15.30 i skolan och gjorde typ ingenting vilket var grymt tråkigt. Hade lika väl kunnat ta ledigt... Men men ibland har man mindre bra dagar och det här var en av dem. 
 
För lite allmän info nu så har jag ätit Hårkontroll i snart två veckor. Har hört att tabletterna ska vara jätte bra för håret, stärka det och så. Vet inte riktigt om det fungerar men får väl se om det blir någon synlig skillnad längre fram. Ska även köpa Panto3 som också ska vara bra för håret genom att öka blodcirkulationen så att hårrötterna stimuleras. Interesting indeed.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0