Tuesday

Puhh, such a day with lots of stuff done and even more left to do. Feels like it never ends, have does that come? Would have been so much funnier if all the hard work could be done in a few seconds so  I could use rest of the time to something else such as be with friends. I cannot say I have not but anyhow it is not enough. 
 
Haha vilken dag, den har till och med fått mig att börja skriva på engelska. Nu sitter jag här vaken och väntar på en viss hund som har sprunigt bort och vi vet inte vart. Lär väl bli en sen natt för man vill ju inte sova förrän Skrållan är i säkerhet. Så i väntan försöker jag underhålla mig själv. Har tagit en hel del bilder (på mig själv som det egot jag är) Några blev faktiskt helt okej. Hope you like!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0