Utgång på ingång, igen...

Jäklar vilken natt! Tror det är bland de bästa fester jag varit på hitills alltså. Började stadigt med lite tillpiffning hos vännen Marie och sedan bar det av mot festen. Själva beerpongen gick väl sådär för mig och Marie, vi hade så otur hela tiden för även om vi var grymma så lyckades de andra lagen precis vinna över oss innan tiden var ute. men vi kom allt till semifinal, tror jag? Sedan gick det bara ut för. Fick nog i mig allt för mycket dricka på för kort tid, men kul var det! 
 
Dagen efter, idag alltså, känns väl inte lika bra. Kan väl säga att huvudet och kroppen inte är intakta med varandra, haha. Men det är bara att ligga i, ska ta en dusch nu sedan blir det jobb med kyrkan och tillsist innebandy med grabbsen. Ha det gött!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0