Varm som ett element

Jag kokar! Kan inte förstå hur jag kan vara så här varm, har gått hela dagen och verkligen våndas över att min kropp glöder. Har öppet fönstrerna i rummet och tagit på mig min mys pyjamas som är jätte sval och god, finns inget värre än att vara för varm när man ska sova. 
 
Ut över det faktum att jag är som ett gjutjärn så har jag äntligen tagit mig igenom Group 4 prodject vilket känns underbart. Nu kan man slappna av och annas ut, bara redovisningen klar vilket är pice of cake. Skulle nog inte ha gjort ett så bra arbete utan mina vänner som jobbat lika hårt. Tack för det, nu hoppas vi på 6:or i allt, haha. 
 
Eftersom ämnet vi jobbat med handlar om mat så bjuder jag därför på en bild om just det
mer om vad vi gjorde kommer nästa vecka då vi haft redovisningen) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0