You see me rolin'

Wooow, hur kan dagarna gå så otroligt snabbt? Nu har ja hur mycket som helst att berätta för er så var beredd på ett långt inlägg!
 
För det första så har jag för första gången övningskört! Gud så nervös jag var när jag satte mig bakom ratten. Allt gick dock jätte bra och vi körde runt ett bra tag på grusvägar och sedan landsvägen hem till mig. Det var nog det läskigaste av allt, att möta trafik. Ser fram emot nästa körlektion med Susann och ska även boka in tider med körskolan, dags att riktigt ta tag i det nu, är ju bara fem månader kvar tills jag är 18 ;)
 
För det andra så gick det hur bra som helst på Group 4 prodject presentation. Var så stolt över min grupp och det vi hade gjort, såg verkligen hur bra ut som helst. Tror även att det gick hem hos många, hade stora folkmassor runt oss hela tiden, haha, vilket var kul för det visade att folk uppskattade de arbete vi gjort. 
 
För det tredje så har jag börjat råträna igen och blivit supernyttig (enligt mig såklart). Tillbringar mycket tid uppe på gymmet och så är jag ute och promenerar. Kör stenhårt med alla muskelgrupper (speciellt mage, bål, rygg och armar). Till frukost nu mera dricker jag alltid smoothie och äter knäckebröd med något gott pålägg. Har även blivit noga med frukt och grönsaksintaget så stoppar i mig en hel del av det. Och nu det bästa och viktigaste av allt, för min del, jag har varit godisfri i tre hela veckor! Bra jobbat bruden!
 
Och nu till det fjärde och sista, jag har tillslut gått med i instagram, äntligen. Tog ett tag för mig att bestämma mig för om jag verkligen ville det eller inte men nu har jag betämt mig och hoppas på att få se många spännande bilder från vännerna. 
 
Mobilbiler från Group 4 prodject presentation
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0