Back again

Varför ska helgen vara så kort för? En extra dag hade varit helt perfekt för att hinna med allt man tänkt att hinna med. I fredags träffade jag det nya konfirmanderna och det ver verkligen skit kul för det var så mysiga, tror det kommer bli ett toppen år med dem. I lördags var jag på dop i Göteborg och oj snacka om att sänka medelåldern. Det var ungefär jag och sedan en massa gamla människor, vilket var okej för de är väldigt snälla och så men kan ni tänka er hur stelt det kändes att sitta vid matbordet? I alla fall, på kvällen drog jag till bygdegården där en vän hade fest för att fira sin födelsedag och igår hann jag med att både städa mitt rum och måla huset hos en målare. Är nervös för att göra fel varje gång... Så tillbaka till början, en extra dag hade inte varit fel för meningen med helgen var att jag skulle göra en massa läxor vilket jag nu inte gjorde. Varför ska det vara så svårt att ta tag i läxorna?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0