best out of life

Finns det något bättre än långa varma duschar? Just nu känns det inte så i alla fall. Har tagit världens längsta dusch och eftersom jag är ensam hemma, igen, skruvade jag upp volumen på max och sjöng med till alla låtar högt och tydligt men kanske inte så fint. Kändes lite dumt i början men sedan släppte det helt och man drogs med i musiken. Snacka om glädje, haha. För att göra den mysiga kvällen ännu mysigare bakade jag en kladdkaka som smakade som en dröm. Undrar varför jag alltid ska festa till det när jag är själv... 
För övrigt handlade jag och Ronja de första grejerna till vårt företag. Var inte så mycket men gud vad stolt man känner sig. Kommer bli en hel del pärlande framöver. Men nu är det allt dags för att hoppa i säng och sova ut ordentligt. Godnatt på er alla :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0