Du sköna måndag

Ibland kan det vara svårt att finna positiva saker när allt känns så negativt. Att hålla humöret uppe trots att allt går emot en, att vintern är påväg med stormande steg och för med sig både kyla och mörker. Det är lätt att falla i dystra tankar och glömma det fina som faktiskt aldrig slutar existera men att se det lilla kan vara som ett ljus i mörkret, det lysser upp hela tillvaron.
Känner mig väldigt djup just nu... kan bero på att vi jobbat med dikter i skolan och att jag träffat massa äldre människor som ville dela med sig av sina liv och historier. Det kan även bero på att jag lyssnar på "Hero" med Enrique Inglesias på hösta volum... Hur som helst så känns det bra, energigivande kanske? Ska försöka sova och med tanke på hur trött jag är kommer det inte bli så svårt, godnatt.
 
             Min        underbara         morgon       i       väntan        på       bussen.      Love     it.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0