Grattis Paula!

Åhh vad roligt det är när vänner fyller år. Tycker det är galet kul att få sprida gratulationer runt omkring mig och göra andras dagar ljusa, dessutom är jag alltid så nyfiken på alla presenter! Ställer alltid samma fråga "vad har du fått för presenter och fick du någon tårta?" haha. Idag Är det lilla Paula som fyller år och även om vi går i samma klass anser jag ha all rätt i världen att kalla henne för just "lilla Paula" för det är det hon är. Förutom det uppenbara, att hon är kort, så är hon även ett år yngre än mig. Grattis en än gång på födelsedagen Paula!
 
Vi var några från klassen som köpte ett spelande rock kort för skoj skull och fy sjutton va högt det spelade!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0