När lite blir mycket

Den här veckan har passerat på ett mycket konstigt sätt vill jag säga. Kan inte direkt påstå att jag gjort särskilt mycket men ändå känner jag mig både trött och sliten. Visst hade jag prov i fredags men så påfrestande var det inte och inte heller har något annat varit det. Har även drömt väldigt konstigt, drömmarna har typ varit så himla verkliga och när jag vaknar upp är jag inte riktigt säker på om det jag drömt verkligen har inträffat eller inte... Tror det har med månen att göra, är ju en person som faktiskt tror på att månen och naturen har en stor påverkan på människan. 
 
La Persistencia de la Memoria - Minnets envishet
Målat av konstnären Salvador Dalí som är min absoluta favorit bland konstnärer. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0