Ur det onda kommer goda

Ja, kan inte riktigt påstå att dagen började så bra... vaknade upp väldigt trött och tänkte "jag snoozar en gång till". Den gången blev flera gånger till och tillslut var klockan så mycket att jag varken skulle hinna käka frukost eller fixa mig. Trots detta spenderade jag all den tid jag hade på mig, och lite mer, framför spegel så blev väldigt sen ut till bussen, missade den såklar. Men ur det onda kommer det goda så att säga, har "sovmorgon" till kl 9.15 på tisdagar men har trott att det inte går något senare som jag kan åka men där hade jag fel. Går visst ett tåg 7.51 och är framme lagom i tid till att börja. Underbart när sånna saker händer. Så nu kommer jag få en sovmorgon på både tisdag och fredag, lucky me!
 
I brist på annat får man använda ved som dörrstopp, en mycket bra lösning. Good to know.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0