Wohohoo :P

Vad ska man säga, helgen var helt enkelt perfekt. Fredagen lite seg sådär som en fredag ibland kan vara och det kändes bra att ha en sådan dag. Igår röjde jag hela mitt rum och rensade HELA min garderob. Gott folk, jag skojar inte när jag säger att jag slängde/gav bort tre stora kassar fulla med kläder jag inte använder eller vill ha och trots det så är garderoben fortfarande knökad med kläder. Det är då man börjar fundera på hur det kommer sig att man aldrig har något att ta på sig... I alla fall, efter att jag städat cyklade jag hem till några bekanta och målade deras garage. Blev riktigt bra. Efter det drog jag hem till Marie och fixade iordning mig inför poolpartyt. Partyt var verkligen awesome! Massa trevligt folk och alla lagom fulla och goa. Inget som gick sönder, ingen som spydde och alla hade det så trevligt så. Sov självklart över hos Marie vilket gjorde att jag fick hjälpa henne att städa upp allt idag men det var kul på sitt sätt. Nu ska jag blädra lite i en bok och sedan sova. Godnatt på er!
 
(Hade väldigt gärna laddat upp några bilder men det verkar som om min data och mobil inte vill sammarbeta med varandra så tyvärr går inte det men ska lösa problemet så fort jag kan, istället får ni njuta av den här fina bilden)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0