Crush Black Violet anti-age shampoo and hair treatment

Skrev ju igår hur skönt jag tycker det är med all snö borta, well, in my face! Var nästan så att jag fick pulsa mig fram genom snön imorse för att ta mig till bussen. Antar att man inte ska lite på vädret... 
 
Och nu till det jag egentligen ville skriva om: Köpte, äntligen, ett shampoo och hårinpackning från frisören idag som sägs vara jätte bra för torrt, tunt och skadat hår. Egentligen är kuren för åldrande hår, typ för 40-50 åringar som börjar få dålig hårkvalité, men kuren kan även vara bra för folk som har tunt och slitet hår och, som i mitt fall, har väldigt mycket håravfall. Shampoot ska då alltså stimulera hårsäckarna så att dom växer och blir större, friskare och starkare och på så sätt minska håravfall. Ska bli intressant och se om det verkligen fungerar, jag menar, shampoot och inpackningen kostade för tusan 219 kr så någon valuta för pengarna måste man väl allt få, haha. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0