För inget i världen

Aldrig har det varit så svårt att handskas med en måndagsmorgon som den här. Jag ville bara lägga mig ner igen och gråta. Det är jobbigt att gå upp när allt är mörkt och kallt ute och det är jobbigt att behöva pendla varje dag till och från skolan. Önskar ibland att jag valt ett program som finns i Vara istället, det hade underlättat så mycket.
 
Dock skulle jag inte vilja byta linje för allt i världen. Älskar IB programmet och allt som det innebär. Klassen är toppen, lärnarna underbara och lektionerna intressanta och lärorika. Ta som idag t.ex; på psykologin fick vi lära oss om hur vårt tänkande och relationer till andra människor i samhället påverkar vårt beteende. Vi fick även lära oss om hur man ska göra för att lyckas bra i förhållanden genom att bemöta en individen på ett visst sätt när hen har gjort något bra eller dåligt. Bra att veta om man strävar efter ett bra och lyckligt förhållande tillsammans med den man tycker om, pojkvän/flickvän så väl som bara vän. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0