Give Hope

Vilken skön lördag! Solen skiner för fullt och vädret är underbart. Det första jag gjorde idag var att slänga i mig frukost för att sedan bege mig ut på en lång löprunda, oboy, det kändes grymt bra. Massor av D-vitamin pumpades in i kroppen. Just nu sitter jag med läxor hemma hos Susanns pojkvän och det är sååå tråkigt, varför ska man kunna räkna ut funktionen av x i en angiven vinkel? Näh fy... I alla fall, kl fem kommer Susanns syster med man och ska äta finmiddag med oss och efter det åker jag till Lotta och där det blir myskväll tillsammans med sötnosarna. Något att se fram emot.
 
Hittade för övrigt mitt armband som jag köpte från Ur & Penn nyligen. Det är ju hur gulligt som helst och med tanke på att en del av vinsten går till barncancerfonden vill man ju gärna köpa ett. Tror jag ska införskaffa flera stycken, kanske en i varje färg?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0