I got a feeling woohoo

Har sovit igen all sömn som fattats under veckan, gick inte upp förrän 11.30 idag! Och det, mina damer och herrar, är otroligt sent för att vara jag. Men det var behövligt för har sovit dåligt hela veckan. Började morgonen (förmiddagen?) starkt med att bära in ved till uthuset så nu har vi så att det räcker och blir över ett bra tag. Efter det blev det mysig korvgrillning i det underbara-sol-med-en-hel-del-vind-vädret. Hittade ett vindstilla hörn dör solen glassade på och värmde så skönt, där blev jag sittande ett tag och sög åt mig all energi som bara gick. Så nu är jag fulladdad och väntar ihärdigt på att träningen ska börja. Ha en fortsatt trevlig eftermiddag i det underbara vädret (som btw ska fortsätta hela veckan!)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0