Jag är så Delelelelelelikat...

JÄKLAR vad mycket snö det är ute, nästan som det är christmas all over again. Det suger rätt så hårt faktiskt, hade ju hoppats på lite sol och bar mark nu. Men men, under sådana omständigheter får man stanna inne och underhålla sig på bästa sätt. I mitt fall lyssna på hög musik och städa/dansa runt i hela huset. Riktigt kul och mysigt faktiskt. Ibland är det bra tur att man bor mitt ute i vischan så att man inte stör några grannar, eller att de stör mig. Min absoluta favoritlåt just nu som spelas om och om igen är Delikat. Lyssnar jämnt på den, när jag är trött, sur, nere, glad, tränar, studar, städar - ja, nu fattar. Världens energiboost! Finns ingen annan låt som kan boosta upp ens självkänsla som den här. 
 
 Kram på er alla godingar där ut!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0