Lite tidigt kanske

Åhh det är så roligt när vännerna börjar planera och kolla efter balklänningar och andra fina saker som de kan tänkas behöva till studenten och med det den stora avslutningsbalen. Fick i helgen agera som smakråd åt en vän som hade provat hur många fina klänningar som helst. Var verkligen svårt att välja vilken som var bäst men fastnade för en jätte fin grön klänning som var skuren på ett litet exotiskt sätt, ollalla. Klickade mig runt lite på nätet och hittade till slut en sida som säljer jätte fina och billiga klänningar, ett litet råd till dem som fortfarande letar! http://www.pjsfestofix.se
 
Har själv ingen aning om hur jag vill att min balklänning ska se ut, men å andra sedan så har jag ändå över ett år kvar tills dess att jag behöver bestämma mig så det är ju lugnt med den saken. Hittade dock några som fall mig i smaken, speciellt den svarta! Vad tycks, läckra va? ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0