Trååååkigt

Såhär tråkigt som jag har haft det idag var länge sedan jag hade sist. Har verkligen haft ur tråkigt, trots att jag gjort saker. Har bland annat tränat, läst igenom nästan hela teoriboken + alla vägmärken, bakat (vilket väger upp för träningen...) pysslat, städat... Det gick till och med så långt att jag frivilligt tvättade och hängde upp all tvätt, snacka om att ha tråkigt. Men imorgon blir det till att vända på steken, börjar dagen med att åka på möte, sedan blir det lite klippning och fram mot kvällen träning på gymmet. Här ska fett brännas!
 
BTW, har ni hört att påven frivilligt har valt att avgå och att en ny ska väljas?! Detta har inte hänt på över 100 år Blev helt paff när jag först fick höra det på nyheterna. Ska bli riktigt intressant att följa upp detta och se hur det urartar sig, ryktas ju om att en latinamerikan eller afrikan kan bli våran nästa påve. Intressant intressant!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0