Underbara vänner

Var meningen att jag skulle skriva det här igår men var så trött och somnade tidigt. Därför skriver jag det nu för måste verkligen få dela med mig till alla om hur otroligt underbar en vän i klassen var mot mig igår. Skulle ha teorikurs direkt efter skolan igår och skulle därför inte hinna käka innan dess. Då frågade vännen min mig om han skulle köpa någonting i affären åt mig eftersom han hade hålltimma och jag lektion. Visste inte riktigt vad jag ville ha och sa därför bara "något energigivande och gott!" Tror ni inte då att han hade slagit in det han köpt i ett paket och gav mig? Och vad tror ni jag fick se när jag öppnade paketet? En batterilåda! Skrattade så att jag höll på att dö. jag menar, hur kul var inte det? När jag väl öppnade lådan visade det sig inte alls vara batterier där i utan massor av godis! Detta fick mig självklart att skratta mer och som topp på det hade han även köpt mig en dricka. Fick mitt hjärta att blöda lite faktiskt, känns så himla bra att ha så underbara vänner runt omkring mig. 
 
Imorgon bjuds det på en intensiv dag med blandat tråkiga och roliga saker. Har bland annat prov, presentation, körlektion, ungdomsträff och skönt häng med vänner. Sov så gott sötnosar! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0