Sol och Vårkänslor

Godmorgon sötnosar! Ytterligare en strålande soldag idag som bjuder på lite vårkänslor och längtan. Passade på att gå en riktigt härlig promenad tillsammans med mamma igår innan min teorikurs började, vilket för övrigt handlade om mörkerkörning. Idag ser min dag relativt lung ut eftersom jag enbart har två lektioner men blir sen hemkomst i alla fall, har två stora prov att studera inför och vad är då inte bättre en att sitta kvar i skolans bibliotek? Ska även ta mig till Jula för att köpa en ny datorladdare och sedan blir det gymmet som väntar! Har verkligen börjat ta tag i träningen igen vilket känns så skönt. Man mår så mycket bättre som människa av att få träna och trötta ut sig lite. Hoppas ni får en bra dag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0