(Y) för förbättringar och förväntningar

Hej sötnosar! 
Usch vilken stressfyld dag det har varit idag... Började lite vackert med en försovning så blev till att rusa genom morgonsysslorna. Sedan fick jag läsa på psykologin på bussen eftersom jag hade prov i det idag (som btw gick rätt så skapligt). När jag kom hem  var det till att snabbt kasta i mig lite mat innan jag drog ut och tränade. Blev en löprunda på 8km, kanske? Är inte helt hundra på hur lång sträckan är men något åt det hållet. Är så härligt att se resultat när man tränar. Som nu t.ex, när jag började springa efter ett litet uppehåll var jag tvungen att sänka tempot vid flertal tillfällen för att orka med hela rundan, men nu kör jag med rask takt igenom hela rundan med undantag för ett uppehåll då jag måste tänjer musklerna. Det är så gott nu när snön är nästintill helt borta, har aldrig gillat att träna ute under vintern men nu så, nu är det bara att köra på!
 
Gick för övrigt på min första teorikurs igår. Det är nu man börjar känna hur nära det är tills man ska ta körkort, för min del mindre än tre månader kvart tills jag fyller 18 år! Haha, ja okej, kanske låter rätt så långt kvar men ojojoj vad jag längtar ihjäl mig.
 
Tills vidare - Godnatt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0