Business woman

Godmorgon!
Någonting man aldrig kan tröttna på här i livet är nog ledighet, det är så skönt så. Ska njuta av den här solfyllda torsdagen till tusen.

Har precis skrivit klart mitt CV som ska skickas ut till de olika arbetsplatser jag kan tänka mig att jobba på under sommaren. Vet att det är rätt så sent påkommet men med tanke på att jag redan har en säkrad sommarplats på Essunga plantskola så är jag inte så stressad över att söka andra. Dock tycker jag den nuvarande platsen är rätt så trist och ligger ganska långt bort så skulle ju inte tveka att välja något annat om jag får chansen. Fick för övrigt ett samtal från plantskolan där de frågade om jag ville jobba till påsk. Självklart hoppade jag på det direkt, alltid gott med lite extra inkomst!

En del av mitt CV - Använder mig dock av en tillfällig bild just för att få ett helhetsintryck 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0