Ursäkter

Hej sötnosar!
Nu är jag tillbaka igen med mitt skrivande. Jag vet att det har varit lite dåligt med uppdateringar det senaste men det har liksom inte riktigt hunnits med under de veckor som gått, eller snarare, jag har inte riktigt tagit mig tid till att uppdatera. Shame on me! Men som sagt, nu är jag tillbaka och ska försöka uppdatera så bra som möjligt ;) 
 
Såå, vad har hänt under de senaste veckorna som gjort att jag inte "hunnit" med? Jo, har bland annat blivit en HEL DEL festande det senaste (är ute varje helg fre-sön) och hänger hela tiden med vänner och nu när våren kickat igång har även träningen gjort det så spenderar mycket tid uppe på gymmet och på dragkampens träningsplats. Sedan har jag ju även hand om konfirmander så även det tar upp mycket tid och såklart skolan. Har flertal olika prov och skrivelser framför mig det kommande veckorna. Sedan får man ju inte glömma att jag håller på med körkortet vilket tar upp en stor del av min tid. Hoppas ni själva har haft det hur bra som helst! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0